با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ارتقا معیشت و کرامت معلمان با افزایش ۱۵ درصدی حق شغل !
زیارت عاشورا

پیشنهاد می شود طرح رتبه بندی به گونه ای اجرا شود که حداقل قابل قبولی برای همه معلمان تخصصیص داده شود، باشد که باری از دوش آنان بردارد و از تبعیض های موجود، چه در بین معلمان و چه در بین سایر دستگاه ها، کاسته شود…

معیشت معلمان

روزی نیست که در اخبار ، رسانه ها و سایت های گوناگون از طرح رتبه بندی و ارتقا معیشتی معلمان صحبتی به میان نیاید. اما راستی تا به حال از خود پرسیده اید معلمانی که در رتبه “پایه” قرار می گیرند و کمترین میزان حق شغل را دریافت می کنند، با افزایش ۱۵ درصدی این کمترین، چگونه ممکن است ارتقا معیشت، شان و منزلت را احساس کنند؟ مگر مخارج و هزینه های کمر شکن و تورم افسار گسیخته با شیبهای تند و ملایم سالهای اخیر برای همه یکسان نبوده و نیست؟ آیا چنین افزایش قطره ای و اندکی را می توان ارتقا معیشت نامید و هر روز در شیپورها جار زد؟

آقایان نماینده، تصمیم گیر و اجرا کننده این چه ارتقا معیشتی است؟ شاید، این طرح برای آلام و دردهای تعداد قلیلی از معلمان فرهیخته ، دلسوز و رنج کشیده ی ایران اسلامی کمی تسکین دهنده باشد، البته شاید، اما برای اکثریت آنان آبنباتی بیش نیست. اجازه دهید کمی مصداقی تر بیان کنیم، با ۱۵۰ هزار تومان افزایش در ماه، شاید بتوان یک جفت کفش و یا یک دست لباس ساده برای فقط و فقط یکی از افراد خانواده تهیه کرد. آیا شما این قابلیت را ارتقا معیشت میدانید؟ یعنی شان ما معلمین همین است؟ مثال دیگر اینکه، می توان با این مبلغ یک لنگه برنج معمولی ایرانی و ۲ یا ۳ کیلو گوشت تهیه کرد. شما این را ارتقا منزلت ما می دانید؟

آنچه بیان شد، خدای نا کرده در راستای کم ارزش جلوه دادن تلاش های دلسوزان معلمین کشورم نبوده و نیست. اما چاره ای نیست، حقیقت گاهی تلخ و گزنده است. پیشنهاد می شود طرح رتبه بندی به گونه ای اجرا شود که حداقل قابل قبولی برای همه معلمان تخصصیص داده شود، باشد که باری از دوش آنان بردارد و از تبعیض های موجود، چه در بین معلمان و چه در بین سایر دستگاه ها، کاسته شده و حتی بهتر آنکه، تبعیض ها برداشته شود و تمامی کارمندان دولت عادلانه و متناسب با مسؤلیت ها و زحماتشان حقوق دریافت کنند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 20:22 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |